در منطقه ۲۲ تهران صورت گرفت

رفع نقص پایه های چراغ چهاربوستان غرب تهران

رفع نقص پایه های چراغ چهاربوستان غرب تهران

به گزارش دانلود عکس، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ ضمن اشاره به این که پایش پایه چراغ های ۹۰ بوستان این محدوده شروع شده است، اظهار داشت: در این طرح رفع نقص ۳۱ پایه چراغ چهار بوستان غرب تهران صورت گرفته است.


به گزارش دانلود عکس به نقل از ایسنا، محمد حسن فصیح در اینباره اظهار نمود: در این محدوده شهر تهران بیشتر از ۹۰ بوستان محلی و فرامنطقه ای وجود دارد که مبحث رسیدگی به روشنایی این حجم بوستان ها یکی از اقدامات در حوزه نگهداشت است.
وی ادامه داد: طی طرح نگهداشت، بوستان ها شناسایی و رفع خاموشی روشنایی بوستان ها در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد و در این طرح نواحی شش گانه هم مشارکت دارند.
فصیح افزود: در محدوده ناحیه سه بعنوان غربی ترین محله شهر تهران چهار بوستان نگین، بازیافت، پاتوق محلی و غدیر مورد شناسایی چراغ های خاموش قرار گرفت که نقص فنی ۳۱ چراغ برطرف شده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ ضمن اشاره به این که اقدامات قابل توجهی در نگهداشت فضای سبز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، اظهار داشت: ترمیم شبکه آبرسانی بوستان ناز در محدوده ناحیه دو منطقه هم همچون اقدامات هفته اخیر بوده است.

آغاز عملیات نوسازی جدول و پیاده روسازی معابر محله دهکده المپیک
رضا ایرانشاهی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ هم از آغاز عملیات نوسازی جدول و پیاده رو سازی در محله دهکده المپیک در چارچوب پروژه های توسعه محله ای اطلاع داد و اظهار داشت: عملیات عمرانی با محوریت توسعه محله ای به شکل ویژه در محلات ۱۲ گانه با همکاری نواحی شش گانه منطقه به اجرا در آمده است.
وی ادامه داد: نوسازی جداول حاشیه ورودی بزرگراه شهید خرازی به بلوار دهکده المپیک شروع شده است؛ این جدوال به علت فرسودگی و با تأیید کارشناسان این معاونت مورد نوسازی قرار گرفته است.
ایرانشاهی افزود: پیاده رو خیابان ورزش شرقی هم همچون پروژه های توسعه محله ای در محله دهکده المپیک بوده است که نوسازی این مسیر عابر پیاده مورد اجرا قرار گرفته است.
طبق گزارش سایت شهر، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ اظهار داشت: تردد قابل توجهی از عابران پیاده در راه پیاده رو خیابان ورزش شرقی به واسطه مراکز خرید، مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، سینما دهکده المپیک، مرکز بهداشت، مجموعه ورزشی و... صورت می گیرد که نوسازی این مسیر تردد ایمن را فراهم خواهد آورد.



1403/04/10
09:59:51
5.0 / 5
257
تگهای خبر: بازی , خدمات , خرید , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
دانلود عکس