مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران خبر داد

افزایش رضایتمندی شهروندان از وضعیت نظافت تهران و کاهش ۳۰ درصدی شکابات

افزایش رضایتمندی شهروندان از وضعیت نظافت تهران و کاهش ۳۰ درصدی شکابات

به گزارش دانلود عکس، مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران ضمن اشاره به وضعیت نظافت شهری تهران اظهار داشت: رضایتمندی شهروندان در مورد وضعیت نظافت شهر نسبت به سال قبل افزوده شده است اما خودمان نسبت به وضعیت نظافت شهری تهران کاملا راضی نیستیم و باید بیشتر وقت بگذاریم و کار نماییم.



علی محمدی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت نظافت شهر ضمن این که از شهروندان خواست که مشکلات موجود در این حوزه را از راه سامانه ۱۳۷ گزارش دهند به رضایتمندی نسبی شهروندان هم اشاره نمود و اظهار داشت: باآنکه آمار شکایت نسبت به سالهای گذشته حدود ۳۰ درصد کمتر شده اما این برای خودمان راضی کننده نیست.

وی با تکیه بر نوسازی تجهیزات، رفت و روب و اصلاح ساختار قراردادها اضافه کرد: ما در قراردادهای جدید برپایه لیست بهای سازمان و بودجه برنامه قراردادمان را بستیم چونکه برای نخستین سال سازمان برنامه در مبحث رفت و روب لیست بها داده است.

محمدی با بیان اینکه کارگران در سال ۱۴۰۳ هنوز حقوق سال ۱۴۰۲ را دریافت می کنند، اظهار داشت: حدود ۶۰ درصد حقوق کارگران رفت و روب را اضافه کردیم در حالیکه هنوز به پیمانکار پول ۱۴۰۲ را می دهیم. تا تعدیل توسط سازمان برنامه ابلاغ نشود نمی توانیم پرداختی لازم را داشته باشیم و این افزایش حقوق صورت نمی گیرد. اگر سازمان برنامه زودتر آنرا ابلاغ کند کار صورت می گیرد.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران در رابطه با فعال نبودن پیمانکار منطقه ۱۴ که سبب جولان موش ها در این منطقه شده است، اظهار داشت: در ۲۱ منطقه رضایتمندی مردم نسبت به سال قبل بیشتر بود و منطقه ۱۴ تنها منطقه ای که نارضایتی بیشتر از سال قبل بود. ما برپایه نظر شهروندان قرارداد پیمانکار منطقه ۱۴ را فسخ کردیم و پیمانکار جدید آوردیم و درحال بررسی شرایط منطقه است تا اقدامات لازم را انجام دهد و مشکلات را رفع کند.




منبع:

1403/09/06
11:19:54
5.0 / 5
11
تگهای خبر: شهرداری , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
دانلود عکس